Ritoša daļa
Veicam pilnu ritošās daļas diagnostiku/ remontu.
Nepieciešamību pēc ritošās daļas remonta visbiežāk norāda skaņas braucot pa nelīdzenu segumu vai apgrūtināta auto vadīšana, stūres rata novirze no centra braucot taisnā virzienā utt.
Lai uzsāktu remontu ir nepieciešama ritošās daļas diagnostika, kuras laikā tiek novērtēts:
- Bremžu diski un uzlikas
- Bremžu sistēmas suporti un caurules
- Amortizatori un atsperes
- Stūres iekārta/ reika
- Stūres pirksti un stūres stieņi
- Riteņu gultņi
- Tiltu bukses
- Pusasis un ārējie šarnīri
- Lodbalsti
Ja ir konstatēts kāds no stūres iekārtas/ reikas defketiem piedāvājam veikt kvalitatīvu atjaunošanu vai stūres iekārtas/ reikas maiņu.
Stūres iekārtas/ reikas defekti:
- Stūres mehānisma kustīgo daļu korozija – tieši tur, kur atrodas blīvējums, kas neļauj iztecēt hidrauliskajam šķidrumam.
- Nolietošanās stūres mehānisma korpusā – ar tādu defektu stūres mehānisms var nekorekti strādāt uz vienu pusi vai nestrādāt nemaz.
- Zobstieņa zobu nodilums – tādā gadījumā parādās stūres brīvgaita un mašīnai pārvietojoties rodas sitienveidīgi klaudzieni. Kā parasti maksimālais nodilums rodas no taisnā riteņu stāvokļa.
- Nodilums hidrauliskā sūkņa reduktora vārsta korpusā – šajā gadījumā hidrauliskais sūknis var strādāt ar pārtraukumiem vai nestrādāt nemaz.
Atjaunošanas procesā stūres iekārta tiek demontēta no automašīnas, pilnībā izjaukta un visi iekšējie mezgli kopā ar korpusu tiek mazgāti ultraskaņas vannā.
Pēc detaļu attīrīšanas tiek veikta stūres iekārtas izpēte, defektācija un atjaunošana.
Kad stūres iekārta ir atjaunota tiek skalota hidrauliskā sistēma, tālāk stūres iekārtu uzstāda uz automašīnas, un uzstāda jaunas putekļu gumijas, kā arī iepilda stūres pastiprinātāja šķidrumu.
Beidzamais remonta posms ir savirzes/ savērsuma regulēšana.
Izmaksas: 350.00 – 500.00 EUR
Izpildes laiks: 2-3 darba dienas
Garantija: 1 gads